Tuesday, January 8, 2013

Doodle New Year Sale #25% discount

assalamualaikum,sempena tahun baru ini saya dengan terlebih besar sesangat hati ni nak bg 25% diskaun ntuk setiap jenis pembelian rm20 ke atas.. klu nak tgk jenis lukisan yg tersenarai ada kat ----> sini <------- p="p">
Sale ni valid dari 8/1/2013 hinggalah 13/1/2013
klu ade pape pertanyaan email kat nuramalinaghazali@yahoo.com
sekian terima kasih


13 comments:

Nieyxzha Hassan said...

Tu dieeee..dah muncul da ;)

merahitujambu said...

eeeeee..comel th dak..th dak

BiskOt said...

ok set! nak tambah order boleeehh XD

yg lepas pun tak progress lagi.. alahai~

maap meg bzbbzbz.. =3= (bz nk cari idea smpai kesudah)

kiru magu said...

boleh je sis biskot,saya mmg ternanti-nanti emel sis :D

Azzah said...

muka doodle tu iras meg la..:)

keri ikhwan said...

fuuyoo.. promosi tahun baru tuu.. apa lagi.. :P

Syarafi[skyforce331] said...

promosi tuh :D

Ali Jasni said...

wuhu wuhu!! legend buat diskaun!

nazha anua said...

wah wah wah ada dikaun lagi

Cik Cempaka said...

comeLLLLLLL....sangat tau ^^

Mr. Oziz said...

kalau nak yg mcm ni, brapa ?

Dae Hyun said...

comel doodle tu -.-

Sya Chot .. said...

sangat comel..ble laa tangan nk pndai n pro wat doodle ni..hehe