Friday, November 16, 2012

Pemenang Freebie~

ni bukan hadiah pemenang,ni lukisan lama yg jadi hiasan semata-mata


Lps main pilih-pilih guna random generator,no yg bertuah ialah 12 :D

and commentor no 12 tu ialah 'CIKGU MA'.
Pemenang bleh la gtau apa lukisan yg nak dilukis tu ok
congrate ntuk yg terpilih and yg lain boleh cube nasib lagi lain kali(selalunya freebie ni terjadi bile org punye blog ni rajin melukis..)

and plus,baru beli pen tablet yg baru..huhu...melabur 150 gua..

11 comments:

Cikgu Ma said...

yea!!!menang...kihkih.,..alamak, tak derr arah ni..hihihi..

jap2 nak pk...

Cikgu Ma said...

errmm, akak nak kartun(ala2 gambar dlm entry ni) kapel...mcm mana gaya pun tak pe...yg pompuan bertudung...berdua diatas kerusi ditaman (cesss!! haha)

tudia, kemain request...ikut kemampuan meg tau... tak leh berdua, sorang pun tak pe ^_^

tq meg ^_^

nazha anua said...

gila lawa blog baru..hijrah jugak ke ni?

SiBudakKurus said...

wah blog dah wjh baru.. btw, thniah pmenang

Cikgu Ma said...

uit..baru tadi singgah, dtg lagi dah lain ropa blog dia..lawa !!

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

yehhhhh, tahniah pd cikgu ma

BiskOt said...

ini perkara baru, 150 hengget..??!! errr ok.kuat gk plaburan pentablet klo tcicir.(balik umah ni, mg peluk kuat2 la pen sndiri XD). nwy thanks for sharing.

tahniah juga Cikgu Ma. selamat hari guru~ ^e^b

Azzah said...

ala..tak menang..

Miss Xyz said...

congratulations Cikgu Ma! bertuahnya lahai ;)

Mr. Doctor said...

Loh x jumpa jumpa jugak ka pen tablet tu? Ish ish ish.. Aduh sedih x bertuah.. Congratz cikgu ma.. **nada jeles.. Haha gurau..

Rien Rose said...

lukisan tu awesome!