Sunday, November 18, 2012

AT ngan Dayang Farwizah and freebies ntuk Cikgu Ma

Ini ialah satu entri yg penuh kemalasan kerana malas nak susun ayat...
AT ngan adik dyg farwizah gara-gara kebosanan...
ni yg adik dyg bagi

yg ni pulak ntuk @[100000900500171:2048:Dayang Farwizah]
yg ini gua punya

dan juga hadiah freebie untuk Cikgu Ma.Cikgu Ma request gambar doodle kapel and inilah hasilnye..
nak post kat blogger tp susah bebeno so post kat sini..untuk @[100000499841030:2048:Cikgu Ma]


lagi satu,saya dah letak butang follower..huuuuuhuuuuhuuuuuu >____>''

16 comments:

Azzah said...

wah ohsem doodle meg..:3

cci said...

omey sangat.. ^_^

Cikgu Ma said...

sangat teruja dapat doodle dari meg..akak kenal blog awak dari kak dysha...^_^

SA208 said...

Comelll

nurdani said...

comelnya meg!!!!!!!!!!!

merahitujambu said...

geram dan jeles th dok..XD

Syamimi_Tahir said...

wahh comel sangat ..

Arif Addeen said...

comelnya :D
nak jugak XD
hahaha ;P

Ali Jasni said...

cantik! comel! ohsem!! ali pun suke melukis gak

MiMiNadam said...

comelnya doodle

nazha anua said...

wah, macam ilustrasi gambar dalam buku teks..

Erin Kahar said...

kak meg buat doodle guna tablet baru ke? jenama apa? nampak lain skit doodle-nye.. papepun lawa :')

SA208 said...

rasa cam nak art trade pulak :)

p/x- jom art trade

Mr. Doctor said...

La patut la td masuk blog cikgu ma ni nampak doodle kiut miut tu.. Meg lukis rupanya..

SA208 said...

Link art trade :)
http://soyarisu.blogspot.com/2012/11/art-trade-dgn-meg.html

wan namikaze said...

Comelnya!!! Kak Meg guna bamboo ke sai buat chibi ni?